جاذبه های شهر کردکوی

ساخت وبلاگ

آخرین مطالب

امکانات وب

کلاهبرداران ۲۵۰ میلیارد تومانی در گلستان زندانی هستند

فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری کلاه بردارانی که در قالب شرکتی تحت عنوان پیش فروش خودرو اقدام به ۲۵۰ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد و گفت: متهمان زندانی هستند.

2107422

به گزارش النک روستای زیبابه نقل از مهر،سرهنگ علی اکبر جاویدان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متهم به همراه همدست خود در قالب راه اندازی شرکت اقدام به پیش فروش خودرو با قیمت پایین ‌تر از بازار با همکاری فرد سومی در تهران می ‌کرد.

وی ادامه داد: متهمان با دریافت ۱۷۵ میلیون ریال وجه نقد از متقاضیان، به آنان وعده تحویل خودروی پراید ظرف مدت دو ماه را می دادند به این صورت که در موعد مقرر خودرو را تحویل می دهند و یا معادل دو میلیون تومان به عنوان سود به آن ها پرداخت می ‌کنند.

او افزود: پرداخت این میزان سود موجب شده بود تا بخش زیادی از مردم از تحویل گرفتن خودرو خودداری کنند و به دریافت سود راضی شوند.

جاویدان با بیان این که حوزه فعالیت متهمان در شهرستان آزادشهر بوده است، تصریح کرد: متهمان که دو برادر هستند، روزدستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان گلستان تعداد مال باختگان این کلاهبرداری میلیاردی را حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر اعلام و خاطرنشان کرد: برآوردهای اولیه حاکی از آن است که متهمان از این روش بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده اند. تحقیقات تکمیلی ماموران در این خصوص همچنان ادامه دارد و در آینده خبرهای جدیدی از این موضوع منتشر خواهد شد.


جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 162 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 17:45






برای ثبت نام به ادرس ذیل مراجعه کنید
http://profile.medu.ir
جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 189 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 1:31

یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ بامداد امروز یکشنبه در محور پارک جنگلی با درخت برخورد کرده که یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.

photo_2016-06-19_11-04-11

به گزارش النگ روستای زیبا، کردکوی صبح امروز شاهد حادثه ای تلخ و دردناک بود، حادثه ای که خانواده ای را در این ماه مبارک داغدار کرد.

یکی از کارشناسان پلیس راه نوکنده در این خصوص به خبرنگار ما گفت: ساعت 2:30 بامداد امروز یکشنبه 30 خردادماه یک دستگاه خودروی سواری 206 با پنج سرنشین از مسیر خود منحرف شده و به درختی در این مسیر برخورد کرد.

وی افزود: این حادثه 300 متر مانده به پل اول در لاین برگشت محور پارک جنگلی کردکوی رخ داد که یکی از سرنشینان هنگام انتقال به بیمارستان فوت شده و 4 سرنشین دیگر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته وی، تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت وقوع حادثه بوده است.

النگ روستای زیبا این مصیبت وارده را به این خانواده تسلیت عرض می نماید.

جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 154 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 1:31

خودرویی که 25 سال از زمان جلوتر است

بالاخره شرکت رولز‌رویس به منظور حفظ فاصله از رقیبان تجاری اولین خودروی مفهومی 6 متری فوق لوکس خودران را معرفی کرد.

خودروی مفهومی رولزرویس

به گزارش النگ روستای زیبا به نقل از (ایسنا)، خودروی مفهومی 103EX دارای امکاناتی فراتر از زمان است، به‌طوری‌که این خودرو فاقد تجهیزات رایج مثل فرمان و صندلی‌ معمولی است. در واقع تمامی این وسایل با یک نمایشگر بزرگ و مجموعه مبلمان داخلی جایگزین شده است.

مدیر شرکت  BMW  که مالکیت برند رولزرویس را در اختیار دارد، در واکنش به معرفی طرح خودروی فوق‌لوکس عنوان کرد: مسلما شرکت رولزرویس در زمینه ساخت خودروهای لوکس همواره پیشتاز است و با معرفی مدل مفهومی خودران که حداقل 25 سال تا ورود به دنیای واقعی زمان نیاز دارد، استانداردهای جدیدی در این صنعت معرفی شده است.

 تمامی تجهیزات خودروی فوق‌لوکس 6 متری 103EX  تنها با سیستم دستیار صوتی پیشرفته قابل کنترل است.

تورستن مولر، مدیر اجرایی شرکت رولزرویس اظهار کرد: با معرفی مدل 103EX استاندارد جدیدی در زمینه خودروهای فوق‌لوکس آینده معرفی شد.

وی در ادامه افزود: ساخت این سری مانند رویه فعلی شرکت، در تولید محدود و به دست بهترین کارشناسان صنایع خودروسازی انجام خواهد شد.


جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 156 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 1:31

تیم ملوان بندرگز در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی مقابل تیم لسمان مروارید خزر با نتیجه ۵-۲ به پیروزی دست یافت .


جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 136 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 21:25

امام جمعه کردکوی: حقوق‎های نجومی دور از تقوا و شأن نظام است

امام جمعه کردکوی با اشاره به حقوق‎های نجومی برخی مسؤولان گفت: این کار علاوه‎بر آنکه مورد انتظار مردم نیست بلکه نقض تقوا و دور از شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

uuu333_119870

به گزارش النگ روستای زیبا به نقل از فارس ، حجت‎الاسلام موسی شاعری ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه امروز شهرستان کردکوی با تسلیت وفات حضرت خدیجه(س)، حضرت خدیجه(س) را بانویی دارای شخصیتی والا و بسیار با ارزش خواند و اظهار کرد: حضرت خدیجه(س) علاوه‎بر آنکه همسر پیامبر(ص) و مادر حضرت زهرا(س) است بلکه به عنوان بانویی که از قدرت و جایگاه و ثروت خود در راه اسلام و پیامبر اکرم(ص) گذشت می‌کند بسیار باارزش است.

شاعری به دیدار سران سه‎قوه با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: معظم‎له علاوه‎بر توصیه مسؤولان به استفاده از برکات ماه مبارک رمضان و رعایت تقوا برای جلوگیری از لغزش‎ها با توجه به مقام و جایگاهی که مسؤولان برخوردار هستند، به تلاش و پشتکار برای پیشرفت کشور در مسائل مختلف از جمله مسأله اقتصادی اشاره کردند و فرمودند: با وجود دشمنان فراوان جمهوری اسلامی ایران  این کشور نیازمند افزایش توانمندی‎ها در سایر حوزه‎ها علاوه‎بر حوزه دفاعی است.

وی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مسأله ایران با آمریکا به معنای ناسازگاری نیست بلکه دشمنی آمریکا با ایران منحصر به زمان حال نبوده که سال‎های طولانی همان زمانی که شاه خدمتگزار آمریکا بوده است وجود داشت و مشکل اصلی آنان با موجودیت جمهوری اسلامی ایران است بنابراین با وجود دشمنی و خباثت همیشگی آمریکا نسبت به ایران مشکلات ایران با آمریکا حل‎شدنی نخواهد بود.

امام جمعه کردکوی با اشاره به انتخاب عربستان سعودی به عنوان رئیس یکی از پنل‎های حقوق بشر، انتخاب عربستان از سوی سازمان ملل را بسیار تاسف‎آور خواند و افزود: انتخاب عربستان و عقب‎نشینی دبیرکل سازمان ملل«بانکی‎مون» افتضاح بد و غیرقابل قبولی است که قاتل کودکان و اطفال مظلوم یمنی را با توجیه آنکه از ثروت عربستان در راستای حمایت از کودکان آواره و گرسنه استفاده می‌کند به این منصب برگزیده است.

شاعری در بخش دیگر از سخنانش به حقوق نجومی برخی مسؤولان اشاره کرد و گفت: در جمهوری اسلامی ایران افرادی هستند که تحت عناوین مختلف حقوق دریافت می‌کنند حال اگر بنا باشد تفاوت کارکرد آنها با دیگران به 100  یا 200 میلیون تومان برسد و یا آنکه افرادی دیگر با قاچاق کالا به ثروت کلان دست یابند علاوه‎بر آنکه مورد انتظار مردم ایران نخواهد بود بلکه نقض تقوا و دور از شأن جمهوری اسلامی ایران است.

وی در پایان با اشاره به ماه مبارک رمضان، اولویت نخست در ماه رمضان را رعایت تقوا دانست و خاطرنشان کرد: ماه رمضان ماهی است که از ظرفیت بالایی برخوردار است طوری‎که کوچکترین اعمال بندگان برکات فراوانی دارد از این سوی لازم است در کنار اعمال عبادی و روزه‎داری تقوا را رعایت کرد و مومنان با رعایت تقوا و آلوده‎نشدن به گناه از ضایع شدن اعمال جلوگیری کنند.


جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 145 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 21:25

طرح “ایستگاه وقف کتاب” گامی بلند در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در کردکوی
“جمعه تا جمعه” علاقمندان می توانند کتاب مورد علاقه خود را به صورت امانی انتخاب نمایند و ظرف یک هفته بخوانند و تا جمعه بعد کتاب را تحویل دهند.

به گزارش النگ روستای زیبا، به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اقدامی پسندیده از سوی ستاد نماز جمعه شهرستان کردکوی صورت گرفت.

“طرح ایستگاه وقف کتاب” از میلاد باسعادت حضرت امیرالمومنین (ع) در مصلی نماز جمعه شهرستان کردکوی آغاز بکار کرد.

“جمعه تا جمعه” علاقمندان  می توانند کتاب مورد علاقه خود را به صورت امانی انتخاب نمایند و ظرف یک هفته بخوانند و تا جمعه بعد کتاب را تحویل دهند.شرایطی فراهم گردید تا علاقمندان با اهدای کتاب در این حرکت ارزشمند فرهنگی سهیم شوند و در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گام برداریم.

شهروندان جهت مشارکت در اهداء کتاب می توانند، کتابهای خوب و بلااستفاده خود را به ستاد نماز جمعه تحویل دهند و وقف استفاده نمازگزاران گرامی نمایند.گفتنی است، در 7 هفته اجرای طرح تاکنون 788 جلد کتاب از سوی مردم و مجموعه های فرهنگ دوست، تقدیم نماز جمعه شده است.ستاد نماز جمعه شهرستان کردکوی همچنان آماده دریافت کتابهای ارزشمند شما مردم شریف می باشد.



جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 196 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 21:25


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا از محل حادثه، این آتش سوزی در ساعت 4 و 30 دقیقه صبح جمعه در تقاطع خیابان یکم شهران و خیابان کوهسار این منطقه و در محل تونل مترو رخ داد.
انفجار لوله گاز موجب ایجاد گودالی به طول حدود 100 متر و عرض و عمق بیش از 50 متر شده است.
دو ساختمان اداری و مسکونی در محل حادثه دچار حریق شدند ولی به گفته ماموران اورژانس در ساختمان هایی که دچار حریق شده اند تلفات و مصدوم وجود نداشته اما بیم آن می رود که تعدادی از ماموران مترو (بین دو تا پنج نفر ) در زیر آوار مانده باشند.
به دنبال صدای مهیب انفجار شمار زیادی از ساکنان اطراف محل آتش سوزی از بیم ادامه خطر سراسیمه از خانه خود خارج شده و با حضور در خیابان های اطراف تا ساعت 6 و 30 در بیرون از خانه خود حضور داشتند.
پلیس و ماموران آتش نشانی تلاش می کردند در این مدت منطقه را از حضور افراد عادی تخلیه کنند.
هنوز از علت حادثه اطلاع دقیق در دست نیست . با تلاش ماموران امدادی برق منطقه وصل شده اما هنوز خطوط تلفن منطقه حادثه دیده وصل نشده است.
ماموران آتش نشانی، پلیس و اورژانس تا زمان ارسال خبر برای ارایه خدمات تخصصی در محل حضور دارند.
شهران منطقه ای در شمال غرب تهران است.

شهران و خیابان کوهسار، در محل تونل خط 6 مترو موجب ایجاد گودالی به طول حدود 100 متر و عرض و عمق بیش از 50 متر شد. در اثر این انفجار چند ساختمان اداری و مسکونی دچار حریق شد


جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 180 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 5:01

غذاهایی که باعث می شوند مسن به نظر برسید

النگ روستای زیبا:زمانی که از قابلیت پردازش سلول‌هایتان مقدار شیرینی بیشتری بخرید قند اضافی آن با پروتئین ترکیب‌شده و سبب واکنش گلیکاسیون می‌شود (واکنش غیرآنزیمی قند با پروتئین ). این واکنش سبب پیری بافت پوست خواهد شد.

الکل: زمانی که کبد درست کار کند پوست شما نیز در بدنتان خوب ظاهر خواهد شد اما اگر در کبد سم درست‌شده و به خوبی از بین نرود پوست با مشکلات متعددی مواجه می‌شود مانند جوش، چین و چروک و کک و مک.

غذاهای شور: شاید شما غذای خود را با نمک نپزید اما به این معنی نیست که نمک کمی دریافت می‌کنید. بسیاری از غذاهای کنسرو شده دارای سدیم هستند. این سدیم می‌تواند آب را در بدن حفظ کرده و سبب شود پوست شما پف کرده به نظر برسد.

غذاهای تند:از آنجا که غذاهای تند رگ‌های خونی را متورم می‌کنند زنان یائسه‌ای که زیاد از این نوع غذا استفاده می‌کنند با گذشت زمان مسن تر به نظر رسیده و پوستشان شاداب نیست.

گوشت قرمز: گوشت قرمز رادیکال‌های آزاد تولید می‌کند. رادیکال‌های آزاد به دنبال الکترون‌های جامانده هستند. این رادیکال‌ها الکترون‌ها را از سلول‌های سالم به دام می‌اندازند و به آن‌ها آسیب می‌رسانند. این آسیب در نهایت روی توانایی پوست برای حفاظت از خود و تولید کلاژن اثر می‌گذارد.

نوشیدنی‌های انرژی زا: شاید این نوشیدنی‌ها سبب شوند احساس شادابی زیادی کنید اما دارای اثر پیری زودرس و خرابی روی دندان‌هایتان هستند.

لیموناد:شکر موجود در لیموناد مانند این است که روی مینای دندان خود پوششی اسیدی قرار دهید. همچنین پلاکت‌های درست‌شده با شکر سبب لکه و پوسیدگی دندان‌ها خواهد شد.

هر چیز دارای کافئین: کافئین سبب دفع مایعات بدن شما شده و در نتیجه رطوبت بدنتان را از بین می‌برد. این امر شادابی پوست شما را از بین خواهد برد.

قهوه:قهوه برای دندان‌های شما مناسب نیست. نوشیدنی‌های اسیدی سبب ایجاد سوراخ‌های بسیار ریزی روی سطح مینای دندان شده و به مرور زمان باعث فرسایش دندان می‌شود.

چای سیاه:درست مانند اسید موجود در قهوه، اسیدسیتریک موجود در چای سیاه نیز مینای دندان را از بین برده و احتمال لکه در دندان را بیشتر می‌کند

http://iranimag.ir/a-254737.html


جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 145 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 0:40

جاذبه های شهرکردکوی: بمناست میلاد امام حسن ع گروه کوهنوردی سبز تمیشه کردکوی  صعودشبانه ی زیبا و بیادماندنی به ارتفاعات" 3200 متری پیر گرد"انجام دادند.دراین صعود 28 نفر شرکت دادشتند که  با راهنماوهمنوردپیشکسوت گروه حسین آبادی انجام گرفت.




جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 316 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 0:40

پایگاه اینترنتی ترانسفرمارکت 20 بازیکن گران قیمت لیگ برتر فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل ایران را اعلام کرد که نام امید ابراهیمی هافبک استقلال در صدر این فهرست قرار گرفته است و خسوس، د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وازه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بان استقلال خوزستان بیشترین صعود را در این رده بندی داشته است.

امید ابراهیمی

به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گزارش النگ روستای زیبا به نقل از ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ایسنا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت‌های باشگاهی در فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل ایران با قهرمانی استقلال خوزستان به پایان رسید و پر‌‌‌‌سپولیس در جایگاه دوم قرار گرفت. با پایان ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت‌های باشگاهی در فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل ایران سایت ترانسفر مارکت که مرجع نخست برای نقل و انتقالات فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل جهان محسوب می‌‌‌‌‌‌‌شود اقدام به ارزشگذاری بازیکنان فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل در لیگ ایران کرد که در نهایت 20 بازیکن گران قیمت فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل ایران را نیز معرفی کرد.

در این رده بندی امید ابراهیمی، هافبک ملی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوش استقلال با یک و نیم میلیون یورو گران قیمت‌ترین بازیکن لیگ ایران لقب گرفت.

فهرست 20 بازیکن گران قیمت لیگ فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل ایران به انتخاب این پایگاه اینترنتی به شرح زیر است:

1. امید ابراهیمی (استقلال) یک و نیم میلیون یورو

2. مهدی طارمی (پر‌‌‌‌سپولیس) یک میلیون و دویست هزار یورو

3. رامین رضاییان (پر‌‌‌‌سپولیس) یک میلیون یورو

4. خسوس (استقلال خوزستان) یک میلیون یورو

5. سروش رفیعی (تراکتورسازی) یک میلیون یورو

6. کمال کامیابی نیا (پر‌‌‌‌سپولیس) یک میلیون یورو

7. بختیار رحمانی (استقلال) 900 هزار یورو

8. آندرانیک تیموریان (سایپا) 900 هزار یورو

9. علیرضا بیرانوند (پر‌‌‌‌سپولیس) 800 هزار یورو

10. وحید امیری ( پر‌‌‌‌سپولیس) 800 هزار یورو

11. محسن مسلمان (پر‌‌‌‌سپولیس) 800 هزار یورو

12. امید عالیشاه (پر‌‌‌‌سپولیس) 800 هزار یورو

13 . محمد رشید مظاهری (ذوب آهن) 800 هزار یورو

14. احسان پهلوان (ذوب‌‌‌‌‌‌‌‌آهن) 800 هزار یورو

15. مهدی ترابی (سایپا) 800 هزار یورو

16. موسی کولی بالی (استقلال خوزستان) 800 هزار یورو

17. سجاد شهباززاده (استقلال) 800 هزار یورو

18. آگوستو (تراکتورسازی) 800 هزار یورو

19. فرشاد احمد زاده (پر‌‌‌‌سپولیس) 750 هزار یورو

20. مرتضی تبریزی (ذوب آهن) 700 هزار یورو

جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 144 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 0:40

مولکول حیات در فضا کشف شد

دانشمندان برای نخستین بار موفق به کشف یک مولکول آلی پیچیده در فضا شده‌اند که از ساختار نامتقارن مشابه مولکول‌های کلیدی برای حیات زمین برخوردار است.

مولکول حیات

به گزارش سرویس علمی ایسنا، محققان مولکول اکسید پروپیلن را در یک ابر بزرگ گاز و غبار در نزدیکی مرکز کهکشان راه شیری شناسایی کرده‌اند.

مولکول‌های آلی خاص مانند اکسید پروپیلن مانند دو دست‌ انسان از نسخه‌های آینه‌مانند با خودشان برخوردارند که یک ویژگی شیمیایی موسوم به "دست‌سانی" (chirality) است.

دانشمندان از مدتها قبل به دنبال این بودند که چرا موجودات زنده تنها از یک نسخه از مولکول‌های خاص استفاده می‌کنند؛ برای مثال، شکل راست‌دست ریبوز، بخش اصلی دی‌ان‌ای است.کشف اکسید پروپیلن در فضا نشان داد که دست‌سانی از ریشه کیهانی برخوردار است.

به گفته دانشمندان، این کشف یک جهش پیشگامانه به سوی درک چگونگی ساخت مولکول‌های پری‌بیوتیک در جهان و اثر آنها بر منشا حیات به شمار می‌رود.

اینگونه مولکول‌ها که برای زیست‌شناسی ضروری هستند، پیش از این در شهاب‌سنگ‌های کشف شده بر روی زمین و دنباله‌دارهای موجود در منظومه شمسی مشاهده شده، اما هیچگاه در گستره عظیم فضای بین ستاره‌ای دیده نشده بودند.این یافته‌ها به تقویت این نظریه می‌پردازد که اجزای شیمیایی سازنده حیات پیش از این توسط اجسام سماوی مانند شهاب‌سنگها و دنباله‌دارهای حاوی این مولکول‌ها به زمین منتقل شده‌اند.

در ماه مه، ستاره‌شناسان برای نخستین بار اسیدآمینه گلیسین را بر روی یک دنباله‌دار شناسایی کردند که توسط موجودات زنده برای تولید پروتئین استفاده می‌شود.محققان در تحقیق جدید از تلسکوپ‌های رادیویی برای بررسی جزئیات شیمیایی مولکول‌ها در ابر گاز و غبار تولید کننده ستاره در دوردست استفاده کردند. مولکول‌ها در زمان حرکت در خلاء فضا، ارتعاشاتی تولید می‌کنند که مانند امواج رادیویی خاص بنظر می‌رسند.

سیگنال‌های پیچیده مرتبط با اکسید پروپیلن بقدر کافی برای اینکه دانشمندان به تعیین منشا چپ یا راست بودن مولکول‌ها بپردازند، کافی نبود. به گفته محققان، مانند سایه یک دست، نمی‌توان از راست یا چپ بودن آن خبر داد.تحقیقات آینده در مورد چگونگی تعامل نور پلاریزه شده با مولکول‌ها شاید بتواند غالب بودن یک نسخه از اکسید پروپیلن را در فضا آشکار کند.این تحقیق در مجله Science منتشر شده و در نشست انجمن نجوم آمریکا در سان‌دیگو ارائه شد.


جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 164 تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 15:24

تجلیل از هنرمندان فعال صنایع دستی شهرستان کردکوی

النگ روستای زبیا :بمناسبت 20 خرداد روز جهانی صنایع دستی جلسه تجلیل از هنرمندان فعال شهرستان کردکوی برگزار گردید.

النگ روستای زبیا :بمناسبت 20 خرداد روز جهانی صنایع دستی جلسه تجلیل از هنرمندان فعال شهرستان کردکوی برگزار گردید.

در این جلسه آقای حمید منوچهری رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان کردکوی ضمن تبریک روز جهانی صنایع دستی به اخرین اقدامات انجام شده در خصوص وضعیت صنایع دستی شهرستان پرداخت.

در ادامه وی با بیان  برنامه هایی از جمله برپایی نمایشگاههای تابستانه صنایع دستی، تشکیل بانک اطلاعاتی هنرمندان، راه اندازی وبسایت  بمنظور تبلیغ و فروش محصولات صنایع دستی و همچنین تشکیل گروههای تخصصی در فضای مجازی  با عضویت هنرمندان و دست انداران این عرصه ، بر ضرورت تعامل و همکاری فی مابین هنرمندان صنایع دستی و اداره میراث فرهنگی تاکید نمودند.

در خاتمه به هنرمندان فعال صنایع دستی در نمایشگاهها و جشنواره های مختلف شهرستانی و استانی، لوح تقدیری به جهت قدر دانی اهداء گردید.





جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 168 تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 6:30

توزیع ۱۰۰ سبد غذایی توسط تنها موسسه خیریه آبشار عاطفه های غرب گلستان به نیازمندان
تنها موسسه خیریه آبشار عاطفه های غرب استان گلستان در شهرستان کردکوی با کمک خیرین تعداد ۱۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان تحت پوشش خود توزیع کرد.

به گزارش النگ روستای زیبا ، صدیقه نوروزی مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه های شهرستان کردکوی در گفتگو با خبرنگار ما به جمع آوری 45 میلیون ریالی کمکهای مردمی در آبشار عاطفه ها اشاره کرد و گفت: تمامی هزینه های مربوط به تهیه بسته های غذایی توسط خیرین اهدا شده است که توسط موسسه خیریه آبشار عاطفه ها با تهیه بسته های غذایی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع گردید.

وی افزود: این بسته های غذایی شامل مرغ، ماکارونی، پنیر، خرما، برنج، حبوبات (لوبیا، نخود، عدس، لپه)، چای، روغن و صابون می باشد.شهروندان عزیز می توانند با کمکهای نقدی و غیرنقدی خود به موسسه آبشار عاطفه ها ما را در کمک به نیازمندان این منطقه یاری کنند تا بتوانیم در این ماه مبارک همه نیازمندان را بر سفره آسمانی دعوت کنیم.

مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه های شهرستان کردکوی ابراز داشت: موسسه خیریه آبشار عاطفه ها پذیرای کمک های نقد و غیر نقدی شما عزیزان می باشد.

آدرس موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در شهرستان کردکوی: میدان معلم، خیابان شهیدمطهری، معلم سوم.

شماره حساب: 0211527228001

شماره کارت: 6037691990079253

تلفن: 5270-3434-017


جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 213 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1395 ساعت: 23:44

آغاز ثبت نام در دبیرستان‌های شاهد از اول تیرماه

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش ازآغاز ثبت نام در دبیرستان‌های شاهد از اول تیرماه خبرداد و گفت: دانش آموزان متوسطه اول و دوم تا 15روز ادامه دارد.

کفراشی- اموزش و پرورش- امور شاهد

به گزارش النگ روستای زیبا محمدحسین کفراشی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» ایسنا،‌ با اشاره به اینکه سامانه اینترنتی "سجا" به منظور ثبت نام متقاضیان ورود به مدارس شاهد درنظر گرفته شده است گفت:  اکنون در فصل ثبت نام قرار داریم و ثبت نام دانش آموزان ابتدایی از اول خرداد آغاز و به مدت 15 روز ادامه داشت. ثبت نام  دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم در سامانه اینترنتی سجا نیز از هفته آینده اول تیرماه آغاز می‌شود و تا 15 روز بعد ادامه خواهد داشت.

وی افزود:  معمولا مدارس پس از ثبت‌نام، بررسی و تطبیق مدارک ارائه شده در سامانه سجا را انجام می‌دهند. تا پایان تیرماه نتایج نهایی ثبت نام متوسطه اول و دومنیز اعلام و در نهایت پس از طی مراحل مربوط تا اول مرداد ثبت نام‌ قطعی انجام می‌شود.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه شهریه مدارس شاهد در مقطع ابتدایی 350 تا 530 هزار تومان است اظهار کرد: شهریه دوره اول متوسطه مدارس شاهد 400 تا 600 هزار تومان و شهریه دوره دوم متوسطه 480 تا 780 هزار تومان تعیین و به تصویب رسید.

کفراشی افزود: البته تخفیف شهریه 40 درصدی برای جانبازان 25 تا 50 درصد و تخفیف شهریه 20 درصدی برای جانبازان زیر 25 درصد خواهیم داشت و بنیاد شهید نیز برای جانبازان 70 درصد به بالا  فرزندان شهدا تا 75 درصد هزینه‌ها را تقبل می‌کند.


جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 151 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1395 ساعت: 23:44

دومین جلسه کارگروه پسماند شهرستان کردکوی صبح امروز چهارشنبه باحضور اعضای آن در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

1421470059_p10905221

به گزارش النگ روستای زیبا، یکی از مسائل ویژه و حیاتی در حفاظت از محیط زیست، مدیریت کردن زباله ها و پسماندهایی است که هر انسان تولید می کند.

پسماندها، مواد دورریز به انواع و اقسام شکل ها هستند که مورد استفاده مجدد است که مواد جامد، گاز و مایع غیر از فاضلاب دوباره مورد استفاده قرار می گیرند.سرانه پسماند در کشورهای مختلف متفاوت است، در ایران هر فرد در طول روز ۶۶۰ گرم زباله تولید می کند که این اندازه در مقایسه با کشورهای دیگر رقم بالایی است.

با افزایش جمعیت و بهبود وضع اقتصادی کشورها معضلات محیط زیستی بیشتر می شود که این معضلات بر سلامت انسان، آب و خاک اثرات زیان آوری می گذارند.می توان نام طلای سیاه به پسماندها داد چراکه وجود آن ها بسیار مضر است اما می شود با بازیافت زباله ها استفاده های مجدد و گوناگونی از آن ها کرد.

وجود زباله ها در سطح شهرها و روستاها و مدیریت نکردن آن ها بر روحیه انسان، حیات وحش و طبیعت اثرات مخربی دارد.مدیریت پسماندها از وظایف اصلی تمام مردم جامعه و به ویژه مسئولین است، زباله ها باید مدیریت شوند که این مدیریت با گذاشتن قوانین، آموزش و دستورالعمل در حوزه های کشاورزی و صنعتی امکان پذیر است.

برگزاری دومین جلسه کارگروه پسماند شهرستان کردکوی

* بنابراین گزارش؛ دومین جلسه کارگروه پسماند شهرستان کردکوی صبح امروز چهارشنبه باحضور اعضای آن در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

حسین احمدی معاون فرماندار شهرستان کردکوی در این جلسه گفت: طبق گزارش اداره محیط زیست شهرستان کردکوی مجموع فعالیت دهیاران در بحث جمع آوری زباله ها به سمت مثبت و رو به توسعه می باشد.

وی با بیان این نکته که طبق آمار مقایسه ای امسال نسبت به سال گذشته روندی رو به جلو داشتیم، ادامه داد: اداره محیط زیست شهرستان کردکوی در این خصوص نظارت داشته و آموزشهای لازم را به مردم ارائه می کند.

احمدی با بیان اینکه روز به روز مصارف خانوارها بیشتر می شود، تأکید کرد: خانواده ها در بحث استفاده صحیح از کالا و نحوه مدیریت پسماند از مبدأ در منزل خود رعایت کنند.

وی ضمن اشاره به این نکته که خانواده ها باید آموزشهای لازم را درخصوص جداسازی زباله ها ببینند تا هزینه ها کاهش یابد، افزود: روز به روز بر تعداد خانوارها افزوده شده و تولید زباله ها بیشتر می شود لذا هر خانواده باید مدیریت لازم را در خصوص مدیریت پسماند داشته باشد تا هزینه ها کاهش یابد.

شهر کردکوی نیازمند حدود 150 سطل زباله جدید می باشد

معاون فرماندار کردکوی خاطرنشان ساخت: باتوجه به گزارش شهرداری، شهر کردکوی نیازمند حدود 150 سطل زباله جدید می باشد.

این مقام مسئول گفت: 50 سطل زباله جدید در شهرستان گنبد درحال ساخت می باشد که پس از اتمام کار در نقاط ضروری شهر کردکوی نصب خواهند شد و 100 سطل زباله دیگر باتوجه به توان شهرداری و اجازه اعضای محترم شورای شهر خریداری شده و در دیگر نقاط مورد نیاز شهر نصب خواهد شد.

نحوه دفع و نابودی زباله های عفونی باید بررسی شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت دفع زباله های عفونی اشاره کرد و اظهار داشت: مقوله مهم دیگری که گریبانگیر اکثر شهرها می باشد زباله های عفونیست که نحوه دفع و نابودی آن باید بررسی شود تا دچار مشکلات بهداشتی و محیط زیستی نشویم.

احمدی افزود: بخش عمده زباله های عفونی در بیمارستان حضرت امیرالمومنین (ع) کردکوی تبدیل به زباله های بی خطر می شود.

وی تصریح کرد: بخش دیگری از این زباله ها توسط شرکتهایی از این شهرستان انتقال داده می شود که پیگیر موضوع هستیم تا شرایط صحیح حمل و نابودی این زباله ها انجام شود

جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 189 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1395 ساعت: 10:05

چین در پی اولین پیوند کل بدن انسان!

دانشمندان چینی قصد دارند برای اولین بار یک عمل جراحی بلندپروازانه پیوند کل بدن انسان را انجام دهند.

133dbb98-5639-4c5a-ac9f-028d2521016a-2060x1236.jpeg

به گزارش سرویس علمی ایسنا به نقل از نیویورک تایمز، این عمل جراحی که در آن هر بخش از بدن فرد اهدا کننده جایگزین بخش‌هایی از بدن فرد گیرنده می‌شود، می‌تواند برای کمک به افراد معلول بسیار مفید باشد.

دکتر شیائوپنگ رن، جراح ارتوپد در دانشگاه علوم پزشکی هاربین که در اولین پیوند دست در آمریکا در سال 1999 مشارکت داشت اظهار کرد: ما در حال حاضر این روش را روی موشها و اجساد آزمایش کرده و مشاهده کردیم که این موشها تنها یک روز بعد از انجام عمل پیوند زنده می‌مانند.

علمی که در ورای این روش جدید وجود دارد هنوز مشخص نیست و بسیاری از کارشناسان بر این باورند که امکان اتصال دوباره نخاع وجود ندارد. عده ای دیگر این کار را از زمینه های اخلاقی بررسی کرده و به آن لقب "بی‌پروایی" را دادند چرا که در صورت شکست در انجام این عمل شخص دریافت کننده اعضا زنده نخواهد  ماند.
این عمل جراحی، جدیدترین تلاش از سری دستاوردهای محیرالعقول محققان چینی است. آنها پیشتر در ماه آوریل سال 2015 با استفاده از یک فناوری ویرایش ژنتیکی به نام CRISPR به تغییر جنین انسان پرداختند
.


جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 166 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1395 ساعت: 10:05

اهدای خون در کردکوی

النگ روستای زیبا:بمناسبت ماه اکرام و کمک به همنوع ودستگیری دست همنوعان خود، اعضای خانه ی داوطلبان بهمراه اعضای شورای اجرایی وجمعی از اعضای کانون سبز تمیشه وموسسه ی جهانما جهت اهدای خون به نیازمندان در ماشین سیار خونگیری گرد هم امدند و خونهایشان را برای بیماران نیازمند اهدا نمودند


جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 165 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1395 ساعت: 1:14

رونمایی از مدال های المپیک ریو

از مدال های المپیک و پارا المپیک به طور رسمی رونمایی شد.

به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گزارش ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ایسنا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و به نقل از سایت  Inside the games، مراسم رونمایی از مدال های المپیک و پارالمپیک ریو به طور رسمی انجام شد. توماس باخ، رییس کمیته بین المللی المپیک نیز حضور داشت.

بیش از 2000 مدال تولید شده است که شامل 812 مدال طلا، 812مدال نقره و 824 مدال برنز است. قهرمان‌های المپیک مدال‌های طلای دریافت خواهند کرد که بدون استفاده از جیوه ساخته شدند. مدال‌های نقره و برنز نیز با استفاده 30 درصدی از مواد بازیافتی ساخته شدند.

نیمی از پلاستیک‌هایی که در روبان مدال‌ها استفاده شده نیز از مواد بازیافتی است و قالب مدال‌ها از چوب خاصی به نام «فریخو» ساخته شده است.

همچنین از لباس‌های افرادی که مدال‌ها را اهدا می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند نیز رونمایی شد.

این مراسم در حالی برگزار شد که توماس باخ برای بازدید به برزیل رفته بود. توماس باخ در این دیدار گفت: با تمر، رییس جمهور فعلی برزیل ملاقات کردم. از متعهد بودن آنها به بازی‌ها خشنود هستم.


جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 147 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1395 ساعت: 1:14

هرسه عکس مربوط به خیابان ولی عصر می باشد



....................................................................................................................................................
هردو عکس ابتدای خیابان جنگل


............................................................................................................................
هردو عکس ابتدای خیابان ولی عصر بطرف فلکه دوم و شهرداری



جاذبه های شهر کردکوی...
ما را در سایت جاذبه های شهر کردکوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kordkuy بازدید : 1081 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1395 ساعت: 1:14